søndag 2. august 2015

back to work

Ferien er over....(endelig?)ikke morro når man har 4-5 uker ferie....2-3 dager med finvær.....da jobber jeg heller.... i ferien har jeg sett alle Harry Potter filmene, sovet veldig mye, møtt enkelte folk fra skofo<3, døgnet med supernatural... Ja jeg møtte Nina og Rune (og de andre) når de skulle enda lengre nord, til Nordkapp faktisk.....noen dager var jeg i "slektstreff" men skulle gjerne ha møtt "gjengen" i korgen istedet.....men men....Bildet Vero tok henger på veggen min "mohahaha" tatt på sneppen, siden jeg skulle vise folk at jeg hadde hatt besøk (3 år siden sist!!) jeg begynte på jobb igjen....lite nytt der, veldig godt og møte folk igjen!^^ Før og etter jobb,går det i (såklart i supernatural), Frusterte fruer, the tribe og Veronica Mars.....(sosialt liv? aldri!) jeg har blitt halvveis til 50.....yeeey....jeg skal til usa igjen^^gleder meg! :-D mer om sistnevnte senere^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar