tirsdag 6. oktober 2015

^^

Ja nå er det ikke mange dagene før den store reisen til USA! :-) gleder meg veldig, især siden veldig mange jeg er glad i skal være med. Problemet mitt med pakkingen , er at jeg bor på 2 plasser og har null kontroll over hva som er hvor...>< men er både her og der hele uken, ihvertfall til helgen. Har skrevet pakkeliste til hun ene som skal være med....og jeg selv står som en tosk og funderer på alt, motsier meg selv og ender vel opp med en stk tom koffert, kamera-utstyr, pass og pengbok i veska.... Filmen fra den forrige usa-turen er studert nøye, programmet for denne turen er også sett over ett par ganger (kanskje for mye). Men denne gangen orker jeg ikke drasse på pcen, så kommer nok ikke til å skrive her, som sist....skal skrive dagbok istedet...^^ Kommer ihvertfall til å være rart og være tilbake til de samme plassene uten min-sin usa-linje....men satser på at vi en gang kan ta reunion i USA^^. Rart blir det også å "forlate" folk man har fått kontakt med igjen, men har heldigvis endel dager fritt når jeg kommer hjem igjen..slik at jeg kan fortelle om turen :-) Rart med det, begrenset Wi-Fi og tidsforskjeller...men men....hva er vel 3 uker...:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar